Slevy 40 - 70 % u vybraného zboží v kategorii OUTLET. Sleva se promítne v košíku zboží až po zadání kódu: VYPRODEJ.

ELLEM point - osobní odběr zboží - pobočky

Image 936

 

Co je ELLEM point?

  • domluvená pobočka (obchod), kde si můžete vyzvednout své objednané zboží u nás z e-shopu

Kde jsou domluvené pobočky ELLEM pointu?

Mohu si tam zboží jít zakokupit osobně?

  • bohužel ne, slouží pouze jako výdejní místo pro e-shopové objednávky
    (ale pracujeme na tom, aby tato místa byla do budoucna zásobena naším zboží pro volný prodej)

Platím za zboží e-shopu, nebo až v ELLEM pointu na místě?

  • zboží je možné si vyzvednout pouze oproti platbě převodem, nelze tedy vyzvednout na dobírku, nebo platit hotově v prodejně

Kdy si mohu zboží po objednání vyzvednout?

  • po zadání objednávky vám přijde zálohová faktura, tu je třeba co nejdříve proplatit
  • my vyčkáme na vaši platbu, zaúčtujeme ji a zboží připravíme do obchodu, kde si budete vyzvedávat
  • jak bude zboží připraveno, obdržíte výzvu na e-mail  a do sms zprávy (toto se děje většinou do tří pracovních dní od přijetí vaší platby za objednávku)

Jak to funguje, když si zboží na místě prohlédnu, ale zjistím, že mi nevyhovuje?

  • zanecháte ho na prodejně a peníze Vám budou vráceny na účet, ze kterého jste objednávku uhradili
  • platební příkaz na výplatu peněz zpět zadáváme max. do třech pracovních dní od přijetí požadavku
    na vrácení platby

Co mám říct v obchodě, když si přijdu zboží vyzvednout?

  • vaše objednávka vám bude vydána na základě sdělení variabilního symbolu z dokladu, který budete mít v e-mailu
    (variabilní symbol se shoduje s číslem objednávky)
  • na místě podepíšete, že jste si zboží vyzvedli a překontrolujete (doporučujeme prohlédnout si kompletnost objednávky ihned na místě, na pozdější reklamace chybějících kusů nebude brán zřetel)

Chci zboží reklamovat, kam s ním?

  • zboží, které jste si vyzvedli na pobočce ELLEM pointu, můžete i na stejné místo donést k reklamaci,
    je ale nutné nejdříve kontaktovat nás, a to nejlépe písemně na e-mail: prodej@ellemshop.cz, 
    nebo telefonicky 774252825 (telefonicky v pracovní dny, od 9 - 15 hodiny)
  • pokud přinesete zboží na pobočku bez předchozí domluvy, není povinnost ho na pobočce přijmout
  • reklamovat také můžete na adrese: Lenka Demčáková, Příčná 136, 53002 Pardubice, kam ho zašlete poštou,
    či jinou přepravní společností
  • dále reklamaci řešíme dle Občanského zákoníku

 

Chcete si u sebe v obchodě zřídit pobočku ELLEM pointu?

 

Tým ELLEM