ELLEM point - osobní odběr zboží - pobočky

Image 936

 

Co je ELLEM point?

  • domluvená pobočka (obchod), kde si můžete vyzvednout své objednané zboží u nás z e-shopu

Kde jsou domluvené pobočky ELLEM pointu?

Mohu si tam zboží jít zakokupit osobně?

  • bohužel ne, slouží pouze jako výdejní místo pro e-shopové objednávky
    (ale pracujeme na tom, aby tato místa byla do budoucna zásobena naším zboží pro volný prodej)

Platím za zboží e-shopu, nebo až v ELLEM pointu na místě?

  • zboží je možné si vyzvednout pouze oproti platbě převodem, nelze tedy vyzvednout na dobírku, nebo platit hotově v prodejně

Kdy si mohu zboží po objednání vyzvednout?

  • po zadání objednávky vám přijde zálohová faktura, tu je třeba co nejdříve proplatit
  • my vyčkáme na vaši platbu, zaúčtujeme ji a zboží připravíme do obchodu, kde si budete vyzvedávat
  • jak bude zboží připraveno, obdržíte výzvu na e-mail  a do sms zprávy (toto se děje většinou do tří pracovních dní od přijetí vaší platby za objednávku)

Jak to funguje, když si zboží na místě prohlédnu, ale zjistím, že mi nevyhovuje?

  • zanecháte ho na prodejně a peníze Vám budou vráceny na účet, ze kterého jste objednávku uhradili
  • platební příkaz na výplatu peněz zpět zadáváme max. do třech pracovních dní od přijetí požadavku
    na vrácení platby

Co mám říct v obchodě, když si přijdu zboží vyzvednout?

  • vaše objednávka vám bude vydána na základě sdělení variabilního symbolu z dokladu, který budete mít v e-mailu
    (variabilní symbol se shoduje s číslem objednávky)
  • na místě podepíšete, že jste si zboží vyzvedli a překontrolujete (doporučujeme prohlédnout si kompletnost objednávky ihned na místě, na pozdější reklamace chybějících kusů nebude brán zřetel)

Chci zboží reklamovat, kam s ním?

  • zboží, které jste si vyzvedli na pobočce ELLEM pointu, můžete i na stejné místo donést k reklamaci,
    je ale nutné nejdříve kontaktovat nás, a to nejlépe písemně na e-mail: prodej@ellemshop.cz, 
    nebo telefonicky 774252825 (telefonicky v pracovní dny, od 9 - 15 hodiny)
  • pokud přinesete zboží na pobočku bez předchozí domluvy, není povinnost ho na pobočce přijmout
  • reklamovat také můžete na adrese: Lenka Demčáková, Příčná 136, 53002 Pardubice, kam ho zašlete poštou,
    či jinou přepravní společností
  • dále reklamaci řešíme dle Občanského zákoníku

 

Chcete si u sebe v obchodě zřídit pobočku ELLEM pointu?

 

Tým ELLEM

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení