Reklamace a vrácení zboží

ZASTOUPENÍ VE VĚCI ŘEŠENÍ REKLAMACÍ A PŘÍJMU ZBOŽÍ:

 

Reklamace a vrácenky zboží do 14 dní od převzetí,
můžete zasílat na adresu: 
  

Lenka Demčáková
Příčná 136
530 02 Srnojedy u Pardubic

 

Není zde kamenná prodejna. 
Pokud budete chtít zboží vrátit osobně, je to možné,
ale je třeba se předem telefonicky domluvit na termínu,
kdy tu někdo bude, kdo by převzal.

Kontaktní telefon: 774252825 v každý pracovní den

Pondělí - Pátek, od 9:00 do 15:00.

  

PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ ČTĚTE OBCHODNÍ PODMÍNKY

https://www.ellemshop.cz/obchodni-podminky/

 

Ještě připomínáme

- nezasílejte zboží na DOBÍRKU

- předem nás o odeslání zboží informujte na prodej@ellemshop.cz

- zboží nám zasílejte včetně veškerého příslušenství (pokud vracíte do 14 dní a dostali jste ke zboží dárek, který je uvedený na faktuře, vraťte ho také)

- nezapomeňte přiložit dopis s popisem, proč vracíte, či reklamujete

- dopis doplňte o číslo objednávky, aktuální kontakt na Vás a adresu

- do reklamace nepřebíráme zboží špinavé, zapáchající a bez příslušenství, jako je např. dobíjecí kabel k fitness hodinkám, apod.

 

TIP, JAK UŠETŘIT NA POŠTOVNÉM  ☞ VRÁCENÍ PŘES ZÁSILKOVNU

Pro využití této služby je podmínkou, že:

  • zboží Vám bylo doručováno na pobočku Zásilkovny, kde jste si osobně vyzvedli,
  • vracíte do 14 dní od vyzvednutí zboží,
  • reklamujete.

PRO TUTO SLUŽBU NÁS NEJDŘÍVE KONTAKTUJTE

na e-mail:  prodej@ellemshop.cz,

kde vám vystavíme zpětný štítek pro podání vratné zásilky.

Klikni pro informace, jak balíček na zpětné odeslání připravit.


Je důležité vědět:

- tato služba je zpoplatněna částkou 30 Kč, 

- částka Vám bude odečtena z hodnoty zboží, (na místě Zásilkovny tedy nic neplatíte)

- při oprávněné reklamaci se poplatek za vrácení zboží přes Zásilkovnu, neúčtuje.

 

Děkujeme, tým ELLEM