Reklamace a vrácení zboží

ZASTOUPENÍ VE VĚCI ŘEŠENÍ REKLAMACÍ A PŘÍJMU ZBOŽÍ:

 

Reklamace a vrácenky zboží do 14 dní od převzetí,
můžete zasílat na adresu: 
  

Lenka Demčáková

Opočínek 99,

530 02 Pardubice

 

Není zde kamenná prodejna. 
Zboží do reklamace osobně nepřijimáme.

Kontaktní telefon: 774252825 v každý pracovní den

Pondělí - Pátek, od 9:00 do 15:00.

  

PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ ČTĚTE OBCHODNÍ PODMÍNKY

https://www.ellemshop.cz/obchodni-podminky/

 

Ještě připomínáme

- nezasílejte zboží na DOBÍRKU,

- předem nás o odeslání zboží informujte na prodej@ellemshop.cz,

- zboží nám zasílejte včetně veškerého příslušenství (pokud vracíte do 14 dní a dostali jste ke zboží dárek, který je uvedený na faktuře, vraťte ho také),

- nezapomeňte přiložit dopis s popisem, proč vracíte, či reklamujete,

- dopis doplňte o číslo objednávky, aktuální kontakt na Vás a adresu,

- do reklamace nepřebíráme zboží špinavé, zapáchající a bez příslušenství, jako je např. dobíjecí kabel k fitness hodinkám, apod.

 

TIP, JAK UŠETŘIT NA POŠTOVNÉM  ☞ VRÁCENÍ PŘES ZÁSILKOVNU

Pro využití této služby je podmínkou, že:

  • zboží Vám bylo doručováno na pobočku Zásilkovny, kde jste si osobně vyzvedli,
  • vracíte do 14 dní od vyzvednutí zboží,
  • reklamujete.

PRO TUTO SLUŽBU NÁS NEJDŘÍVE KONTAKTUJTE

na e-mail:  prodej@ellemshop.cz,

kde vám vystavíme zpětný štítek pro podání vratné zásilky.

Klikni pro informace, jak balíček na zpětné odeslání připravit.


Je důležité vědět:

- tato služba je zpoplatněna částkou 39 Kč, 

- částka Vám bude odečtena z hodnoty zboží, (na místě Zásilkovny tedy nic neplatíte)

- při oprávněné reklamaci se poplatek za vrácení zboží přes Zásilkovnu, neúčtuje.

 

Děkujeme, tým ELLEM